Kinderdagverblijf

De Minibaai

Kinderdagverblijf de Minibaai, het thuishaven voor kinderen van 0 tot 4 jaar inIKC Oudkarspel. Bij de Minibaai streven we naar een veilige en stimulerende omgeving waarin uw kind kan groeien, ontdekken en zich ontwikkelen op zijn of haar eigen unieke manier.

Het IKC-model is een bijzondere voorziening waar verschillende organisaties zoals opvang, onderwijs en welzijnsactiviteiten voor kinderen harmonieus samenkomen. Dit alles met als doel een integrale aanpak te bieden die de ontwikkeling van elk kind ondersteunt. Bij de Minibaai profiteren de kinderen van deze geïntegreerde benadering, waarin zorg en educatie naadloos samenvloeien.

Bij de Minibaai hebben we twee groepen om aan de unieke behoeften van verschillende leeftijdsgroepen te voldoen:

De Guppies (0-2 jaar): In deze liefdevol ingerichte babygroep staat de zorg en stimulatie van de allerkleinsten centraal. Onze ervaren medewerkers zorgen voor een warme en geborgen omgeving waarin baby's zich veilig kunnen ontwikkelen.

Dolfijn (2-4 jaar): Voor de nieuwsgierige peuters hebben we de peutergroep Dolfijn. Hier stimuleren we spelenderwijs de ontwikkeling van sociale vaardigheden, creativiteit en zelfstandigheid, met aandacht voor de individuele behoeften van elk kind.

Bij Kinderdagverblijf de Minibaai geloven we in open communicatie met ouders. We moedigen betrokkenheid aan en bieden de mogelijkheid om het wel en wee van uw kind dagelijks te volgen. Samen creëren we een warme gemeenschap waarin uw kind zich geliefd en ondersteund voelt.

Maandag t/m vrijdag
07.30 tot 18.30 uur

Contact De Bontebaai
Bekijk hier het GGD rapport

LRK-nummer: 131 570 857

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in kinderdagverblijf De Minibaai? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.