BSO

De Bontebaai

BSO De Bontebaai biedt buitenschoolse opvang voor twee specifieke leeftijdsgroepen: Musopia voor kinderen van 4 tot 7 jaar en Kokkelburg voor kinderen van 8 jaar en ouder. Daarnaast kunnen ouders gebruik maken van voorschoolse opvang (VSO) waarbij uw kind naar de klas wordt gebracht, of oudere kinderen zelfstandig naar hun klas mogen lopen.

Onze opvanglocatie staat elke dag open na schooltijd en verwelkomt uw kinderen ook op studiedagen en vakantiedagen, waarbij deze dagen zijn inbegrepen in de opvang. Bij BSO Bontebaai is het niet noodzakelijk om uw kind van tevoren aan te melden voor de reguliere opvangdagen. We streven ernaar om een flexibele en toegankelijke opvangomgeving te bieden die past bij de behoeften van zowel ouders als kinderen.

BSO Bontebaai streeft ernaar om een verrijkende en stimulerende omgeving te bieden waarin kinderen kunnen groeien, leren en plezier hebben. Met een focus op verschillende leeftijdsgroepen en een geïntegreerd aanbod binnen het IKC, streven we ernaar om ouders en kinderen een naadloze en positieve ervaring te bieden op het gebied van opvang en onderwijs. Ontdek met ons mee hoe BSO Bontebaai een waardevolle bijdrage levert aan de ontwikkeling en het welzijn van uw kind.

Voorschoolse opvang
Maandag t/m vrijdag
07.00 tot 08.30 uur

Buitenschoolse opvang
Maandag t/m vrijdag
14.15 tot 18.30 uur

Contact De Bontebaai
Bekijk hier het GGD rapport

LRK-nummer: 106 444 864

Vragen of aanmelden

Heeft u vragen of interesse in Buitenschoolse opvang De Bontebaai? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kindplanning en Plaatsing via de telefoon (keuzemenu 1) of e-mail.